Verzending en levering

LET OP* Vanwege herbevoorrading in februari zullen wij bestellingen verzenden van 25 tot 29 februari.

Bedankt voor uw geduld.

Orderafhandeling

  • Het kost ons 1-2 dagen om je product na ontvangst van de betaling te verzenden.
  • Zodra wij je product verzenden, ontvang je binnen 24 uur een trackingnummer waarmee je de levering kunt volgen.
  • Als je jouw bestelling in het weekend doet, zul je tot maandag moeten wachten tot de bestelling wordt verzonden.
  • Wij kiezen de ideale verzendmethode voor je bestelling.
  • Wij verwerken of leveren geen artikelen in het weekend en op feestdagen, maar je kunt je bestelling wel plaatsen en tot de volgende werkdag wachten totdat deze verzonden wordt.
  • Als je in de tussentijd van gedachten verandert, kun je je bestelling annuleren, maar dat moet dan wel binnen 24 uur na ontvangst van de orderbevestiging door ons.

Verzending

  • Wij verzenden bestellingen via een internationale koerierdienst en als je pakket eenmaal is verzonden, is het niet meer onder onze controle.
  • Het duurt ongeveer 3-5 werkdagen voor de verzending.
  • De koeriersdienst kan contact met je opnemen voor de inklaring, en als dat gebeurt, moet je onmiddellijk contact met ons opnemen en ons het probleem laten afhandelen.
  • Je zou geen invoerrechten moeten betalen. Als de koeriersdienst je toch vraagt om dit te doen, laat het ons dan weten. Je hoeft alleen je identificatiegegevens aan te bieden voor de inklaring.
  • Merk op dat het niet samenwerken met de koeriersdienst betekent dat je jouw pakket niet krijgt en dat wij niet verantwoordelijk zijn voor jouw handelingen. Je krijgt geen geld terug. Wij zullen je informeren in het geval van vertragingen in de verzending (wat zelden gebeurt).
  • Als het product beschadigd is, moet de klant een zaak openen bij vervoerders zoals FedEx en DHL.

Levering

  • De tijd die nodig is voordat je bestelling bij je komt, verschilt op basis van de gebruikte verzendmethode en je bestemming. Als je denkt dat je geschatte leverdatum ver is overschreden en je het pakket nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op voor een bevestiging.
  • Je artikel kan bij je worden afgeleverd zonder contact met de koeriersdienst.
  • Als de koeriersdienst je tijdens de levering niet kan bereiken, wordt het pakket naar het lokale depot gebracht en sturen ze je een bericht zodat je contact kunt opnemen met de lokale koeriersdienst voor de levering. Als ze proberen het pakket af te leveren en de tweede poging mislukt ook, dan wordt het teruggestuurd naar ons distributiecentrum, waar het 3 tot 5 dagen wordt bewaard. Na de bevestiging dat je klaar bent voor de levering, zal het naar je toe worden gestuurd, of kan je gevraagd worden om het af te halen bij het distributiecentrum.