Garantie

Volg onze instructies als je je product onder garantie wilt retourneren:

  • Neem contact op met onze klantenservice;
  • Geef de Klantenservice details over het probleem met behulp van foto’s/video’s;
  • Onze specialisten van de klantenservice zullen je helpen door ofwel het bestaande product te repareren of deze te vervangen.

In het geval van een vervanging:

  • Klanten zullen gevraagd worden het product terug te sturen volgens onze richtlijnen voor het retourbeleid.
  • Na ontvangst van het product in ons distributiecentrum zullen we controleren of er een technisch probleem is met het product en zullen we een bericht sturen met opties voor vervanging of een terugbetaling volgens onze richtlijnen voor het retourbeleid.

De garantie geldt niet indien: – er geen sprake is van een technisch probleem met het product:

  • Er enige fysieke schade is bij een artikel in de verpakking;
  • Het apparaat van binnenuit is geopend en er een reparatiepoging is geweest;
  • De klant geen bewijs van storing levert.
  • De klant levert geen bewijs van aankoop (d.w.z. e-mail, factuur).