• Gratis levering in België
  • 24/7 Ondersteuning +32 78 48 42 84
  • 30-Daagse Geld-Terug-Garantie
  • Vijf Streepjes Signaalgarantie

Retourbeleid

U kunt elk artikel binnen 30 dagen na ontvangst van uw oorspronkelijke bestelling retourneren voor een restitutie/vervanging. Houd er rekening mee dat het adres dat op de website wordt vermeld NIET het retouradres is. Neem voor het retourneren contact met ons op via info@mobieleversterkers.nl, voor uitgebreide instructies hoe u precies de producten terug kunt sturen.
Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de kosten van het terugsturen van de artikelen naar ons, tenzij wij het artikel per ongeluk aan u hebben geleverd.
Alle producten die worden geretourneerd moeten in hun originele staat zijn, zonder krassen, deuken of andere beschadigingen. Alle originele artikelen moeten worden geretourneerd, inclusief, maar niet beperkt tot, antennes, kabels, onderdelen, handleidingen en onbeschadigde verpakkingen.
Voordat u het product verzendt moet u ons een foto van de ingepakte doos sturen, zodat de items in de doos zichtbaar zijn.
Retourzendingen moeten in een kartonnen doos worden verpakt om beschadiging van de productverpakking te voorkomen.
Het bestelnummer moet duidelijk zichtbaar op de buitenste verpakking staan.
Voor het retourneren van het product is een track-en-trace nummer nodig.
Als u uw product beschadigd heeft ontvangen, neem dan contact met ons op voor advies en instructies om dit probleem op te lossen. Dit wordt niet beschouwd als een retourzending.
Als u een terugbetaling voor uw bestelling wilt, maar deze om welke reden dan ook niet aan ons kunt retourneren, dan is het aan ons om te bepalen of u een restitutie krijgt.

Houd er rekening mee dat in de volgende gevallen het artikel niet teruggestuurd of gerestitueerd kan worden:
Als het teruggestuurde product niet in verkoopbare staat verkeert (krassen, andere fysieke schade, ontbrekende onderdelen, vuil, etc.)
14 dagen na de leveringsdatum zijn verstreken en de reden voor de terugzending niet duidelijk kan worden vastgesteld (geen medewerking, geen informatie of foto’s, enz.)
14 dagen na de leveringsdatum zijn verstreken en het pakket is geopend.
In de volgende gevallen zal een financiële vergoeding worden gevraagd:
in geval van niet-meewerken met het transportbedrijf (bv. weigeren van de bestelling bij levering, niet afhalen in gevallen waarin het transportbedrijf het pakket niet kan leveren, niet verstrekken van de nodige informatie of documentatie aan het transportbedrijf) (voor enkele en dubbele band, 30%, voor tri-band en vijf-band 20%).

Het retourproces kan 2 tot 6 weken duren zodra wij uw pakket in het distributiecentrum hebben ontvangen, uw retourzending hebben geïnspecteerd en uw terugbetaling hebben voltooid.

COVID19 UPDATE: Door de zich snel ontwikkelende COVID-19 pandemie en omdat het niet mogelijk is om de producten te controleren nadat ze zijn geleverd, zijn we gedwongen om alle terugbetalingen en retouren tijdelijk te staken, voor de veiligheid van zowel onze klanten als onze medewerkers.